Vrácení zboží a reklamace

 
Pokud při doručení či používání zboží došlo k jakýmkoliv poruchám, napište na naše zákaznické centrum

na e-mail: reklamace@gigamat.cz

 

Sdělte nám vzniklou situaci a my Vám navrhneme řešení.

 


Výměna zboží

 

Rozbalili jste nové zboží a zjistili jste, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Přestal Váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení (to platí samozřejmě i na výrobky, které přestaly fungovat v záruční lhůtě, a byly zakoupené s „zárukou okamžité výměny“)?

Kontaktujte nás!

Ideálně do 48 hodin od doručení, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci.

 

 Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz

 Společně se domluvíme na způsobu výměny

 Pošleme kurýra, který od Vás odveze poškozené zboží a zároveň Vám doveze nové zboží.

     


Vrácení zboží - bez udání důvodu

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá Vašim představám?

Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

 

 Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte ve 14ti denní lhůtě + uveďte bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží

 Současně zašlete zboží na adresu: CharLog (Logistický areál WETRA ČR a.s.), Charvatce u Martiněvsi, parc. č. 297/4,  411 19

POZOR: do zásilky prosím vložte kopii dodacího listu nebo faktury + na něj napište rovněž bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží

  

Vrácení zboží - poškozené nebo nefunkční

 Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte a stručný důvod Vaší vratky.

 Společně se domluvíme na způsobu výměny a zaslání náhrady

 Pošleme kurýra, který od Vás odveze vrácené zboží a zároveň Vám doveze nové zboží.

 

* V případě, že při reklamaci kupující uplatní právo na dodání nové věci nebo odstoupení od smlouvy, zásilka musí obsahovat zboží včetně kompletního příslušenství, popřípadě i dárku, které byly součásti zásilky. V případě vrácení poškozeného zboží si v souladu s platnou legislativou vyhrazujeme právo na ponížení vrácené částky.


Nekompletní zásilka nebo záměna objednaného zboží

 

Mrzí nás, že Vám zásilka přišla nekompletní nebo mohlo dojít při expedici k záměně.

Prosíme, informujte nás e-mailem na reklamace@gigamat.cz co nejdříve o výrobku, který Vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme rychlou nápravu a řešení.

 


ASIST prodloužená záruka

Společnost GIGAMAT nabízí zákazníkům možnost prodloužení záruky až na 60 měsíců. K získání nároku na tuto prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruční doby (24 měsíců) je nutné splnit následující podmínky:

 Před vypršením zákonné záruční lhůty si nechat funkční výrobek bezplatně prohlédnout v autorizovaném servisu ASIST.

 Plně funkční výrobek musí být doručen do servisního střediska v období od 21 měsíců do 24 měsíců od data nákupu výrobku.

 K této bezplatné záruční prohlídce za účelem prodloužení záruční doby je zákazník povinen se prokázat originálem tohoto záručního listu potvrzeného prodejcem. V záručním listu musí být čitelně uvedeno datum koupě výrobku, typové označení a sériové číslo výrobku. Současně se záručním listem je nutné předložit originál stvrzenky/faktury o koupi zboží.

 Plně funkční výrobek musí být doručen k servisní prohlídce čistý a kompletní tzn. včetně všech součástí a příslušenství.

 Po provedení servisní prohlídky bude zákazníkovi v záručním listu potvrzen nárok na bezplatnou prodlouženou záruku o 1 až 3 roky podle toho, kolik je k danému výrobku poskytována ASIST prodloužená záruka.

 Dopravu ze servisu k zákazníkovi zajištuje výrobce na náklady zákazníka.

Společnost GIGAMAT může k vybraným produktům nabídnout prodloužení záruky ASIST záruka 3roky=2+1 nebo ASIST záruka 5let=2+3. K celkové poskytnuté prodloužené záruce GIGAMAT není možné přičítat další záruky poskytnuté výrobcem nebo běžné záruky na výrobek. Tyto jsou již součástí prodloužené záruky. 

 


   Reklamace zboží

 

 Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz

 Zajistíme opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze

 

Elektrické a benzinové nářadí ASIST a GARDENIUS v záruční lhůtě můžete odesílat přímo na adresu servisu:

Petr Došek, servis nářadí ASIST

Janáčkova 760/4

79001 Jeseník

 

Při reklamaci zboží na servisu k balíku doložte vyplněny Reklamační formulář, kopii dodacího listu / faktury