Vrácení zboží a reklamace
na e-mail: reklamace@gigamat.cz
Sdělte nám vzniklou situaci a my Vám navrhneme řešení.
Výměna zboží
Rozbalili jste nové zboží a zjistili jste, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Přestal Váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení (to platí samozřejmě i na výrobky, které přestaly fungovat v záruční lhůtě, a byly zakoupené s „zárukou okamžité výměny“)?
Kontaktujte nás!
Ideálně do 48 hodin od doručení, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci.
Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz
Společně se domluvíme na způsobu výměny
Pošleme kurýra, který od Vás odveze poškozené zboží a zároveň Vám doveze nové zboží.
Vrácení zboží - bez udání důvodu
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá Vašim představám?
Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte ve 14ti denní lhůtě + uveďte bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží
Současně zašlete zboží na adresu: CharLog (Logistický areál WETRA ČR a.s.), Charvatce u Martiněvsi, parc. č. 297/4, 411 19
POZOR: do zásilky prosím vložte kopii dodacího listu nebo faktury + na něj napište rovněž bankovní spojení s číslem účtu na který si přejete zaslat zpět finanční částku za vrácené zboží
Vrácení zboží - poškozené nebo nefunkční
Napište nám e-mail s číslem objednávky na reklamace@gigamat.cz, že zboží vracíte a stručný důvod Vaší vratky.
Společně se domluvíme na způsobu výměny a zaslání náhrady
Pošleme kurýra, který od Vás odveze vrácené zboží a zároveň Vám doveze nové zboží.
* V případě, že při reklamaci kupující uplatní právo na dodání nové věci nebo odstoupení od smlouvy, zásilka musí obsahovat zboží včetně kompletního příslušenství, popřípadě i dárku, které byly součásti zásilky. V případě vrácení poškozeného zboží si v souladu s platnou legislativou vyhrazujeme právo na ponížení vrácené částky.
Nekompletní zásilka nebo záměna objednaného zboží
Mrzí nás, že Vám zásilka přišla nekompletní nebo mohlo dojít při expedici k záměně.
Prosíme, informujte nás e-mailem na reklamace@gigamat.cz co nejdříve o výrobku, který Vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme rychlou nápravu a řešení.
ASIST prodloužená záruka
Společnost GIGAMAT nabízí zákazníkům možnost prodloužení záruky až na 60 měsíců. K získání nároku na tuto prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruční doby (24 měsíců) je nutné splnit následující podmínky:
Před vypršením zákonné záruční lhůty si nechat funkční výrobek bezplatně prohlédnout v autorizovaném servisu ASIST.
Plně funkční výrobek musí být doručen do servisního střediska v období od 21 měsíců do 24 měsíců od data nákupu výrobku.
K této bezplatné záruční prohlídce za účelem prodloužení záruční doby je zákazník povinen se prokázat originálem tohoto záručního listu potvrzeného prodejcem. V záručním listu musí být čitelně uvedeno datum koupě výrobku, typové označení a sériové číslo výrobku. Současně se záručním listem je nutné předložit originál stvrzenky/faktury o koupi zboží.
Plně funkční výrobek musí být doručen k servisní prohlídce čistý a kompletní tzn. včetně všech součástí a příslušenství.
Po provedení servisní prohlídky bude zákazníkovi v záručním listu potvrzen nárok na bezplatnou prodlouženou záruku o 1 až 3 roky podle toho, kolik je k danému výrobku poskytována ASIST prodloužená záruka.
Dopravu ze servisu k zákazníkovi zajištuje výrobce na náklady zákazníka.
Společnost GIGAMAT může k vybraným produktům nabídnout prodloužení záruky ASIST záruka 3roky=2+1 nebo ASIST záruka 5let=2+3. K celkové poskytnuté prodloužené záruce GIGAMAT není možné přičítat další záruky poskytnuté výrobcem nebo běžné záruky na výrobek. Tyto jsou již součástí prodloužené záruky.
Reklamace zboží
Napište nám e-mail na reklamace@gigamat.cz
Zajistíme opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze
Elektrické a benzinové nářadí ASIST a GARDENIUS v záruční lhůtě můžete odesílat přímo na adresu servisu:
Petr Došek, servis nářadí ASIST
Janáčkova 760/4
79001 Jeseník
Při reklamaci zboží na servisu k balíku doložte vyplněny Reklamační formulář, kopii dodacího listu / faktury.
