DÁREK! 4 x roušky při nákupu nad 1000 Kč! Myslíme na Vás a Vaši rodinu.

Osobní vyzvednutí PPL partner

Osobní vyzvednutí PPL partner

Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce a má doplňující službu PPL partner doručující obvykle do 48hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

Oblast doručení: celá ČR

Dny doručení: pondělí - pátek

Doba doručení: obvykle do 48 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

  • platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem
  • Časové rozmezí doručení: dle jednotlivého partnera

V den doručení Vás bude kontaktovat doručující řidič ohledně přesnějšího času dodání Vaší zásilky, které bude v rozpětí jedné hodiny a to nejpozději dvě hodiny před samotným doručením.

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den

Typ služby Cena bez DPH Cena s DPH
dopravné za doručení objednávky při platbě předem 106,- 129,-
dopravné + dobírečné při platbě při dodání* 139,- 168,-

*V případě objednávky na dobírku není bohužel možné platit u dopravce kartou, platba je možná pouze v hotovosti.

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci objednávek nebo ve své e-mailové schránce.

Přesný postup dodání přes PPL partner

1. Při vyplňování objednávky zvolte dopravu PPL Partner a následně si vyberte pobočku, která vám nejvíce vyhovuje. Tam vám bude zboží doručeno.

2. Pokud objednáte v pracovní den do 11.00 zboží, které máme skladem, budete ho mít další pracovní den na pobočce. Přepravce PPL Partner garantuje doručení na pobočku následující pracovní den od předání zásilky. 

3. O možnosti vyzvednutí budete informováni prostřednictvím emailu a SMS zprávy.

4. Zboží je možné si vyzvednout v pracovní době konkrétní pobočky, nejdéle však do 10 dnů od uložení na pobočce. V případě platby na místě u sebe mějte hotovost.

Převzetí na pobočce

1. Na pobočce se prokažte průkazem totožnosti pro kontrolu údajů a předložte číslo zásilky.

2. V případě, že jste neplatili předem, připravte si, prosím, hotovost a zásilku uhraďte.

3. Při přebírání zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud bude jevit známky poškození, máte na výběr ze dvou možností:

  • zboží nepřebírejte a kontaktujte nás
  • napište do předávajícího protokolu, že zboží přijímáte s výhradou a uveďte, že je obal poškozený

Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Nevyhazujte obalový materiál, pro uplatnění náhrady škody bude třeba vyfotografovat vedle výrobku také obal.

Proč nakupovat u nás

2+1 ROK ZÁRUKY - Až o 1 rok garance navíc u vybraného sortimentu ASIST a GARDENIUS.